close
loading

Zasady współpracy

Rozpoczynając współpracę, poznajemy się i rozmawiamy o Waszych planach i marzeniach.

 

Podpisujemy umowę, która określa szczegółowy zakres usług oraz warunki finansowe. Wraz z umową przedstawiamy szacunkowy budżet wesela. W trakcie współpracy aktualizujemy go na podstawie wybranych przez Was ofert, dzięki czemu macie stałą kontrolę nad wydatkami.

 

Proces organizacji zaczynamy od wytypowania lokalizacji ceremonii i przyjęcia weselnego. W następnej kolejności przesyłamy oferty kluczowych podwykonawców, takich jak: zespół, DJ, konferansjer, fotograf, kamerzyści. Kolejne usługi realizujemy według wspólnie ustalonego harmonogramu prac.

 

Szanując czas naszych klientów, komunikujemy się przede wszystkim mailowo lub telefonicznie, ale zawsze z przyjemnością spotkamy się osobiście. 

Jesteśmy dla Was pomiędzy 9.00 a 17.00. W szczególnych sytuacjach  kontaktujemy się poza tymi godzinami. Najczęściej jest tak tuż przed samym dniem uroczystości.

 

Działamy już od 7 lat. Mamy naprawdę ogromne doświadczenie i z każdym weselem zdobywamy nowe.

 

 

Zapraszamy na spotkanie

na którym omówimy szczegóły oferty oraz poznamy Wasze oczekiwania 

 

EDEN Wedding Planners 

ul.Skrzyneckiego 24

04-563 Warszawa (Wawer)

0048 602 620 178

edenkonsultacje@gmail.com

Powered by: www.cdx.pl